Tuesday, October 27, 2009

Majlis Akad Nikah Dan Persandingan Siti Haszaniza & Mohd Baihaqi


ha....seperti yang dijanjikan pada 24/10/2009, bertolaklah kami ke destinasi yang ingin dituju iaitu di Felda Lepar Utara 1 Pahang Darul Makmur, dari K.L 3 buah kereta termasuk aku..emm..yang lain ade yg dah pg awl pagi dan ade jugaklah yg dtg esok pagi...hehehe...so, kami semua bertolak pade pukul 2.30 ptg, meggunakan highway LPT,menuju ke persimpangan chenor dan ke Bandar jengka dan seterusnye ke Felda Lepar utara 1...itupun sebenarnye dah lewat dah,taknaklah sampai sane mlm,sbb jln nak ke felda lepar tu terpakse meredah kawasan hutan,lepas tu kawasan sawit.dah hujung2 baru jumpe rumah.... Alhamdulillah semua perjalanan yang dirancang, berjalan dengan lancar..kami sampai disana pukul 7.30 p.m kire okla tuh.

sekarang aku dah berada di rumah pengantin, ni nak habaq mai sikit kat hangpa, untuk kenduri sepupu aku ni, kata diorg 5 ekor lembu akan tumbang, al maklumlah 1st time wat majlis kenduri kahwin, anak pompuan lak tu, mesti la kene wat besar-besaran, ala lg pun pakcik aku ni (ayah pengantin) boleh dikatakan org yg berpengaruh jugak la dlm kawasan situ...lgpun family pengantin nie memang rapat ngn family aku...ok berbalik pasal lembu td, bile aku sampai je situ aku ngn spupu aku teruslah g cari sup yg telah dimasak,ye lah mane bleh tahan,dah la perut lapar lepastu makanan istimewa plak...aduuuuuuuuss...sedapppnyeeeee...untuk ari sabtu tu jer dah tumbang 2 ekor..1x2,2x2,3x2, hua..hua..hua..


orang kampung tengah berkajubus

ha....ni lah die yang aku nak tunjuk kat korg.iaitu suasane semasa persiapan majlis dan di hari majlis
...ok chek it out...






teruje btuila ngn ukiran buah nie....






chef mazlan & chef mustafa




"Selamat Pengantin Baru"

No comments: