Monday, February 8, 2010

MaSe dah TiMe SeRvIcE


Ha, dah sampai mase untuk aku service TURBO iswara aku nie..yelah mau taknyer....minggu ni, bersamaan dengan 14/2/2010, adalah hari kami bertolak ke kedah..na..na..na.. bukan jejalan yer, coz bawak rombongan bertunang adik aku nie leeee....so semalam aku g servise kat tempat isteri aku keje...ala lgpun memg dah bgtau kat member nak service.heheheh....so, aku sampai kat situ mestilah pepagi, skali ngn isteri aku masuk keje..bile dah kete aku dibawak masuk kedalam..jeng..jeng..jeng kakty pun sampai, die pun nak servise kete jgk..yelah nak pg jauhkan..mestilah kene tgok kete dlm keadaan baik...so lame jgk ler diorg nie cek kete aku...dlm 1/2 jam mcm tu, adik aku plak dtg..nak wat aligment N balancing..hahahahahahaha...proton service tu dah jd mcm tempat lepak kitorg plak dah...mautaknye, sempat tu kitorg bwk mknn kat situ, standby, service kete bukn sekejap tau...so lepas sebiji2 setel ketenye..aku jgk ler yg menapak kat situ lg...uuuuuu tertinggal lah aku sorg...yelah kete aku jgk ler yg paling last siap,emmm memg kene standby smpi isteri aku balik...anyway thanks lah yer for apple auto staff...

No comments: