Saturday, June 19, 2010

wedding Tiha & Fahmi

WUKEHHH....jalan2 cari kenduri..hahahha...ok arini, 19/6/2010, aku tlh dijemput untuk hadir ke satu majlis perkahwinan yang diadakan di Sri Serdang...So aku pg di sebelah ptg, yelah takkan lah nak g tinggal isteri....so aku jemput isteri aku dulu, dan kitorg g secara konvoi..sbb bebudak lain ajak follow..ape lg aku kawtim je lah...emmmmm ade lah dlm 7 buah kereta....hehehehehhe...tp yg keciannye, pengantin terpakse tggu kitorg dn tak salin baju tuk cuci periuk..hehehhe..ye lah kitorg ni sampai yg paling last...tuan khemah pun tgh berkemas nak balik...yang penting makanan tu still ade deh...so kami sempat lah jgk bergambar bersame ngn pengantin walaupun lewat datang....itu lah pasal tak bagi salin baju...Sorry lah yer Pengantin...So, ini aku de sediakan tuk tatapan pengantin dan pencinta blog..huhuhh...Arius

No comments: