Thursday, December 3, 2009

aduuu..jem gilerrrrr...


di jalan sg.besi

Arini...aku tak masuk opis,sbbnye aku kene pergi ke Mahkamah Rendah Syariah Hulu Selangor di Kuala Kubu Bharu untuk temankan klien aku ikrarkan affidavit keterangan pernyataan dan faillingkan beberape kes yg lain.so aku jnj ngn diorg diantara kul 9 dan 10 pg....so pg td aku gerak kul 7.45 pg dan anta my wife pg keje skali...dgn hari hujan dan cuace mendung berudarakan sejuk suam2 kuku, aku pun redah jer...dr rumah lg aku dah terperangkap dgn kesesakan lalulintas..."aduyai,sempat ke aku ni"so aku pun cri jaln yg senang nak ke jalan duta,sbbnye aku kene ikut highway utk kesane..cri punye cri sekalinye dpt...tp aku terpakse jgk tempuh jem tu....aduuuuuu jem gilerrrr..kali ni lg panjg...dah la slow berenti berenti plak tu....aku tgok jam dah dekat kul 9, still lg kat sg.besi..aaaaaaaaaaaaaaaaa...dan akhirnye aku sampai kat destinasi yg aku tuju pd kul 10.05 minit...hehehehe sori ye pd klien2 aku,krn terpakse menunggu 1 jam.heheheh..jnj semua bereh...

No comments: