Thursday, January 28, 2010

BeRtEmU KeMbaLi


Assalamualaikum.....hai... ya bertemu kembali kite didalam ruangan blog ini, yang sekian lame tidak terusik, emmmm oleh kerana dgn kesibukan diri sendiri lah kununnyer yer, make terpakse stop kejup untuk menulis....heheheheheheh....So, ape kabar semua yg sudi singgah di blog azeanqistina ini...Ok, untuk kali ini...saje je nak masukkan memories aku sakeluarga, sempena HAPPY BIRTHDAY iSTERi aku yg tercinta, ha sape lg klu bukn Pn Norazian.....so kali ini diatas permintaan mywife, nak sambut bezday taknak kek.....hahahaha this small matter by me....baguih jgk..so aku bercadang nak blanje makan satey kajang....lgpun dah lame sgt teringin nak mkn satey kajang nih.heheheheheh ciannyer die.....So plan aku jd...kite pakat2 pg mkn sate kajang..Menu oder satey ayam 50,daging 20 n satey perut 15..Aku punye eksen nak minum ABC, heheheh skali padan muke, punyer ngilu gigi ku ini, sbb kesejukan..aaaaaaaaaaaaaaa.







No comments: