Thursday, January 28, 2010

SeLaMaT PeNgAnTiN BaRu YuS & aZiE


ha....alhamdulillah kahwin jgk akhirnye kwn aku sorg nie...hehehehehe...ok pada 23 aribuln 1 2010, kwn aku sorg ni telah dpt disatukan dengan pasangan hatinya, wlupun satu kampung, tp tetap jauh di mate dekat dihati...yelah mautaknye,suami keje di shah alam yg si isteri plak di DBKL jln raja laut kl...huhuhhh jauh jgk tu beb..tp ade ape hal darah mude beb....so pd ari persandingan diorg, aku gerak 1 biji kete, singgah di puncak alam jup amik member, sbb katenye nak follow...so kitorg tibe disane kul 2.00 ptg bersame rombongan2 member yg lain...aku ingat, aku je yg paling lewat, gupenyer ramai lg hahahahahah...So papepun aku & isteri ucapkan selamat pengantin baru untuk yus & azie....
p/s
masakan kenduri nko sedap lah yus...lupe nak mintak tapau..nak tambah segan..uhuk huk..

No comments: