Saturday, January 2, 2010

Happy New Year 2010


Happy New Year aku ucapkan untuk semua rakyat malaysia...emmmmm sekejap je dah berlalu 2009 kan..banyak dugaan dan rintangan yang aku tempuhi di tahun 2009. so untuk tahun 2010 ni, aku akan memperbaiki diri ini dan juga menjaga kuarge aku yg tercinte...hehehe...ok ni nak crite sebnrnye..emmm crite ni berlaku di ambang tahun baru 2010 pd mlm hari khamis...hahaahaah lawak btuilah...ok mcmnie...ari khamis mlm tu, aku n family bajet nak g mkn satey kajang..so kami pun kuar lah...ala bukan jauh pun....so gembiranye, nak sambut tahun barulah kunun.heheheh...nak tau ape jd...aduyai...baru dlm 15 minit kuar dr rumah, alamak jalan jem..wuih memg teruk ni klu redah...aku amik keputusan untk u-turn dan cube jalan lain...kali ni aku gune kajang link plak...ok lege sikit, xbyk kete...cume mintak2 tak penuh la kedai mkn tuh..lalalalalalalalalal....emmmm...tp memg hasrat ni tidak kesampaian lah....dah nak sampai ke simpang bangi aku dah nampak kete beratur panjang...ah sudah kene lg....so, kami amik keputusan tak jd nak pg kesane...dan smbut tahun baru kat umah jer.heheheh...so satey kajang yg diidamkan telah menjadi satey balakong..hehheh..beli kat kawsn umah je....

No comments: