Tuesday, November 17, 2009

ADIK G-DEX TERKENA.............

JAHAT KE AKU ???????????????????
maafkan akak ye dik......
Sebenarnya tadi ada sorang adik courier service gdex hantar barang kat office aku...
dia masuk dalam office dan terus bertanya pada aku..
adik : " kak ini apple yer ?"
aku : " ohhh bukan ini oren la dik......
tersenyum simpul adik tu aku buat lawak cam tu siap cakap akak ni kerek la...
orang tanay bebetul jawab buat saya sakit ahti jer...
LORRR.... Touching pulak adik ni....
Sian dia dah nyata dia masuk office aku dah selalu hantar brang baru hari ni dia tanya company aku tu apa nama??????
emmm ... apa pun dik sorry lah akak ni bergurau jer... jangan la touching sangat.....


P/S : nasib baik adik tu tak nangis kat office aku tadi...kalau tak banjir habis aku kena mop lantai :-)

No comments: