Monday, November 30, 2009

Makan2 di Restoren Village View Bandar Baru Bangi Selangor

Hari ahad semalam 29/11/09, ntahler tetibe je adik ajak mkn2 kat luar..aku klu dgr mkn free ni memg laju jer...dah die kate nak blanjer, aku ok jer lah....so mlm tu kami amik keputusan makan malam kat restoren village view kat bandar baru bangi...emm tp bukn kami berempat shj yer...kami menjemput makteh dan nurus bakal tunang adik aku skali untuk meriahkan lg majlis makan mlm kami.......setibenye kat sane, aduyai org punyelah ramai, aku ni klu dah ramai memg rase lain mcm...heheheh tp dah mkn free aku pun g lah tgok2kan mane tau ade meje kosong untuk 6 org...emmm agak 5 minit jgklah kami menunggu...akhirnye dpt jgk...So, bg aku mknn kat situ,boleh tahan sedaplah jgk masakannya...so klu korg nak try bleh lah dtg kat situ...yg aku suke "SATE KAMBING" pun ade...klu nak tau Location nye kat ne...ia berhampiran dengan petronas dan sebelum simpang tiga KAGUMAS bdr baru bangi....





menu yang kami oder



sebelum

sesudah



1 comment:

how-to-improve-search-engine-rankings said...

ikan tu memang nampak macam sedap sangat

kalo nak cari bilik bilik sewa , cari bilik