Thursday, November 12, 2009

sambut besday......

Semalam kami g warta,ala bukan nye nak cari brg pape pun saje je jalan2, sambil2 tu tgk jgk lah ape yg menarik kat situ...matlamatnye satu je nak makan kar Rasa Mas sbb wife aku ade dpt kupon Rasa Mas, member die yg bg...nasib lah tempat tu tak penuh, so kami tempahlah table untuk 4 org mkn..n then, after oder menu,wife n mak aku mintak xcuse,ehem katenye nak g tgk2 baju yg cantik kat situ.....so aku pun akur ngn keputusan tu, melihat mereka pg meninggalkan aku.heheheheeeheh.....dlm 15 minit mereka pun balik dgn bungkusan yg dibeli...aku pun rileks lah,mybe dpt kot baju yg dicari.....ape yg aku oder semuanye dh smpi,dan kami pun menikmatinya....agak2 dah nak balik, wife,adik n mak pun terus bukak bungkusan yg mereka beli....jeng...jeng..jeng...aahahah terkezut aku...ingatkan baju, gupe2nye sebiji kek coklat yg comel dihadapanku....aku pun gelak lah...........bajet memg nak mkn kek tu kat situ...sekalinye, bile kek tu dah dikuarkan dan diiringi dgn lagu bezday, aku pun nak potong...hahahahahahaha..aku gelak lg...sbb kek nye keras sgt.heheheheh...sbb dah lame sgt kat dlm ice box tu.....hahahah...anyway, thanxs 4 my wife,my mom n my bro....untuk semua ini....love u very much...


1 comment:

azean qistina said...

U ARE WELCOME MY SWEET HEART...