Saturday, November 28, 2009

ronda-ronda di air keroh Melaka

hallluuuu.....ok semalam, selepas aku solat hari raya aidiladha...aku n family terus pg ke bangi untuk beraye kat umah makteh aku...sbb makteh dah masak..emmmmm selera betul aku mkn, yelah nasi minyak ade, pulut ade...lauknye plak ayam mask merah,lepas tu rendang dan mcm-mcm ada....lg pun memg kami dah plan nak g air keroh melake sesame...pg ke sane bukannye ape, aku nak melawat pakcik aku dekat sane..yelah die baru pindah tempat baru dan meniage jambu kat sane....dienye asam untuk jambu tu memg sedap beb...buat sendiri tu..heheeeeh...ok kami bertolak dr bangi kul 9.45 am dan smpai kat sane lebih kurang kul 11 lebih, sbbnye tetibe je jln jem,pelik btul aku....So bile aku sampai kat umahnye, wahhhhh hidangan yg cukup istimewa telah disediakan....memg feberet beb....sup kaki lembu.....memg best...dlm perjlnn kesane aku rase mcm best..sbbnye byk lokasi yg menarik sblum smpi kerumahnye...heheheh dekat ngn Z00 melake,taman buayelah..dan byk lg lah....so bile petg kami plan nak singgah di Zoo melake,tp takdpt lah sbb ari hujan,lebat plak tu....so kami pun balik terus...


sup kaki lembu

No comments: