Wednesday, November 11, 2009

CONFIUS........

Ini kes semalam la ni....

masa balik keje.....Tepat jam 6.00 je aku ngan geng aku si annie ngan jean touch pass terus melangkah keluar dari office menuju ker parking kereta.

Hujan semalam memang lebat sangat di campur pulak dengan dentuman guruh serta angin yg kuat....tapi masa aku balik tu dah tak hujan ...dah reda.Macam biasa aku kuarkan kunci keta " teeet, teeet" alarm berbunyi...dengan senang hati aku terus duduk ......

YAALLAH!!!!!!!!!! punggung ku terasa sejuk!!!!!!!!! rupanya kusyen keta basah.

Nasib lah perjalanan balik aku ker rumah tak jauh sangat dalam 10 minit gitu, emmm habis basah baju ngan seluar aku...

Puas aku fikir mana datang air tu sampai ke saat ini aku masih tak tahu air tu datang dari mana

CONFIUS AKU!!! mungkin aku tak tutup rapat power window tu...

apa pun hari ni aku dah buat sesi mengeringkan kusyen tu dengan si firdaus. Thanks daus sebab tolong akak! :-)



P/S : Untuk Adik Ipar Kesayangan ku; sorry sebab kusyen basah adik kena naik keta abang pegi keje malam tadi. :-P


(aku sengaja bubuh gambar ni sebab aku suka naruto)

No comments: