Wednesday, November 4, 2009

Tournement Bowling BUUK JAIS

Di sebelah petang, setelah selesai majlis cousin aku di Banting dan blm lg abis penatku ini. aku terus ke Summit USJ, sbb ade game bowling plak yang telah dianjurkan oleh tempat keje aku iaitu Bahagian Undang-undang Keluarga (Jais)..So hanya 12 org peserta shj yg amik bhgian...ala, lgpun ni semua untuk meraptkn lg ukhuwah persaudaraan kite sesame islam..mase tu memg syok giler, happy sgt beb..ade yg bwk kuarge dan anak2 untuk main bersame...so game tu semuanye berjalan dengan lancar hingga ke penghujung..kalah atau meng semuanye dpt hadiah..ape yg penting (kerje same)..tp the best of 3 tetap ader...satu lg aku nak ucap terima kasih kat encik mohd farid bin husin sbb bg pinjam bola.hehehehe

The winner is:-
  1. Ust.Aluwi
  2. Ust. Jamian
  3. bob (aku sendirilah hahahaha)





No comments: